AllCars.lv
October 20 2018 05:42:22
Tagad saitā
· Viesi: 10
· Lietotāji: 0

· Lietotāji: 653
· Jaunākais lietotājs: gestrs

Reklāma
protuning.lv
Skatīt pavedienu
AllCars.lv » MŪSU BRAUCAMIE » Mūsu auto
 Izdrukāt tēmu
Edman civic
Edman
Kaut ko te uzrakstīšu, mazliet tālās pagātnes, līdz šij dienai.

Neatceros gadu, kad viņu nopirku, bet nopirku pa 300ls. Pabraucu, 2x izpūtu galvas blīvi un tad apnika. Izdomāju, ka jataisa augšā kaut kas.
Oriģinālais motors d15b2 1.5l mono šprice ar 90hp.

Motors tiek mainīts uz D15 Mini me. 1.5 bloks, 1.6vtec galva. aptuvenie zirgi 130 (pēc rēķināšanas). Bremzes mainītas no piektās paaudzes preludes no 240mm uz 282mm. Likvidēta visa rūsa, tā bija ļoooti daudz(brīžiem domāju kapēc sāku :D). Salonam dabuju honda s2000 benķus un visus melnos plastmasus, oriģināli nāk pelēks viss, tas tika viss sadedzināts :D Izvēlējos krāsu Fiji blue pearl.
Nav man bildes kāds sākumā izskatījās, bet šejienieši atcerēsies. :D

Tas viss man prasīja 2 gadus. 2015. gada pavasaris, honda beidzot ielās un uz apskati. Pāris bildes no pirmās bildēšanās 2015. gadā.
i.imgur.com/5IsTWpb.jpg
i.imgur.com/ZxXNTJj.jpg
i.imgur.com/0bGaPsw.jpg
i.imgur.com/6pjM2gy.jpg
i.imgur.com/6X6Mjv7.jpg
i.imgur.com/hj5esWu.jpg
i.imgur.com/SGiWJqr.jpg
i.imgur.com/kgT3h4i.jpg

Vasara nobraukta, prieks bija baigais, kad kaut kas ir uzbūvēts praktiski no nulles un viss strādā. Bet uz 2016. gadu plāni jau sastādīti galvā, laiks īstenot.
Motors ārā, nākamās aktivitātes nākamajā postā...
i.imgur.com/ez1sl8z.jpg
 
Edman
Starpsezona 2015-2016, ziema. Pirmais, ko gribēju - vairāk jaudas. Mēģināšu vieglāk izskaidrot :D Tātad būs 1.6 bloks, ar cita 1.6 motora virzuļiem, tā pati 1.6 vtec galva, galvai izportēti ieplūdes un izplūdes kanāli, uzlikta B16 60mm drosele, uzlikts aftermarket 4-2-1 izplūdes kolektors, uzmetināts jauns izpūtējs visā garumā, uzlikta kārba ar 4.25 final drive, mašīna nosēdināta pa 50mm, aizmugurē uzliktas regulējamas sagāzuma sviras un vēl visādi sīkumi. Bildes:

i.imgur.com/2U4qZyj.jpg
i.imgur.com/rDz7LBP.jpg
i.imgur.com/T07gZ5u.jpg


Viss salikts un kur vēl labāk piebraukt svaigi sabūvēto motoru ka sieviešu dienas rallijā :D Iedevu meitenēm, lai brauc un piedalās. Pats tikmēr mājās grauzu nagus :D
i.imgur.com/8KAY1wR.jpg

Mašīna atgriezās vienā gabalā un ar piebrauktu motoru. Laiks paskatīties uz ko jaunais motors spējīgs. Pāris reizes atvilku un padevās standarta sajūgs. Iecēlu stage 4 keramisko sajūgu ar 4kg aluminija spararatu. Biju patīkami pārsteigts, aizbraucot uz Vaiņodes dragreisu un nezaudējot nevienam tai dienā :D Honda gāja ļoti labi, 0-100kmh nepilnas 7sec. Aptuvenie zirgi 150 (pēc rēķināšanas)
pāris bildes vēl no vasaras
i.imgur.com/kQNk4Fd.jpg
i.imgur.com/6QBXtch.jpg
i.imgur.com/1hRx0S1.jpg
i.imgur.com/EcYZp1l.jpg
i.imgur.com/ZvxKLS9.jpg
i.imgur.com/h7Vl7SN.jpg
i.imgur.com/L7kJggn.jpg
i.imgur.com/BGy3sMQ.jpg
i.imgur.com/bfodSJQ.jpg
i.imgur.com/HZ6iIA6.jpg

Sezona nobraukta godam, pa vasaru nobraukti aptuveni 15k km, bez problēmām. Plāni uz 2017. gada sezonu - vairāk jaudu un paprovēt ko tādu, kas LV nav darīts. Nākamās pārvērtības nākamajā postā.
i.imgur.com/DJueYSG.jpg
 
Edman
2016-2017 starpsezona, ziema. Parunājot ar vienu čali, nepamet doma uzlikt kompresoru no merša. Nakamajā dienā pasūtīju kompresoru no LT, atpakaļceļa nav :D Pēc pāris dienām atveda man prasīto Eaton M45 kompresoru.
i.imgur.com/3cR5gsB.jpg

Ar čomu izmērījām oriģinālās kondiškas skrūvju vietas blokā un izdomājām uztaisīt flanci(pāreju) uz kompresora skrūvju vietām, kā arī kompresora ieplūdi/izplūdi. Liku uz to pašu bloku, vienīgi 1.6 galvu nomainīju pret zemākas kompresijas non vtec galvu.

i.imgur.com/Ymnj3kq.jpg
i.imgur.com/WIsSZWP.jpg
i.imgur.com/CimT1JE.jpg
i.imgur.com/969wvgf.jpg

Valentīndienā izdomāju, ka jaliek sabūvētais motors iekšā.
i.imgur.com/IRv0ARf.jpg
i.imgur.com/TR6mLzF.jpg
i.imgur.com/6W1urar.jpg

Tad nācās pārtaisīt izplūdi, lai iet apkārt kompresoram un atstāj arī vietu kompresora spiediena trubas izvilkšanai, ka arī gaisa ieplūdei.
Izdomājām uztaisīt pagarinājumu izplūdei.
i.imgur.com/dF4JAgA.jpg
i.imgur.com/x5kXAHw.jpg
Sākumā laidu klāt bez pievienotas ieplūdes, lai saprastu vai viss kārtībā.


Pēc tam vairāk vai mazāk viss salikts, trubas, intercooler, blowoff, var provēt pielaist to padarīšanu ar visu savienotu.


Viss ok, bet ar standarta degvielas karti neies. Vedam uz Jelgavu regulēt ecu. Uzmetu kapotu virsū, kaut kā visu sastiprināju un uz treli virsū.
i.imgur.com/PTm7rLr.jpg
i.imgur.com/4WMMuuD.jpg

Jelgavā ecu ielodēts sockets čipam un ierakstīts čips un noregulēts gaitā uz apmēram 70%, jo laukā bija +5 grādi, dēļ zondes neesamības nevarēja saregulēt ta lai arī silta laikā ietu normali plus standarta sprauslas bija pa mazu, gāja uz 100%. Izbraucu, likās, ka iet baigi labi, tikai apakšas pietrūkst, bet nu ok, paliks siltaks braukšu otro reizi un būs labais.
Atpakaļ Liepājā
Uzstādīts arī lounch control.

i.imgur.com/tB3Gijt.jpg

Varēju pabeigt visu virsbūvi. Biju pārkrasojis visu priekšu un nopirku Advan racing diskus, ļoti viegli, tāpēc pārgaju uz r16.
i.imgur.com/amrbvft.jpg

Bija stimuls visu ātrāk salikt, lai var braukt, tad ta arī darīju. Un kad bija salikts sanāca aizbraukt uz JDM grand meet Kauņā. Domāju ja šo garo gabalu motors izturēs, tad būs gajējs. Aizbraucām un atbraucām bez lielām problēmām, vienīgi tad jau ārā bija +20 grādi un mašīna gāja ļoti trekni, kūpēja taka dīzelis un likās ka kādi 70 zirgi tikai ir :D Bet nekas, sarunāta otrā vizīte Jelgavā.

i.imgur.com/ftrL7hT.jpg
i.imgur.com/8uCIiGQ.jpg
i.imgur.com/G9NzGxU.jpg
i.imgur.com/1cEy7Hz.jpg

Nopirku 350cc sprauslas un braucu, nu jau savā gaita uz Jelgavu, regulēties. Pēc regulācijas bija wow, mašīna gāja apmēram 3x labāk nekā sākumā, biju ļoti apmierināts.Mašīnai 180 zirgi (pēc rēķināšanas) Mājās no Jelgavas braucu ar plato smaidu :D



Pāris bildes no vasaras
i.imgur.com/Z66FT7B.jpg
i.imgur.com/ciC5Nit.jpg
i.imgur.com/OGYJChH.jpg
i.imgur.com/dLfbfLJ.jpg
i.imgur.com/Ex6kwQ2.jpg
i.imgur.com/mL3Y2c1.jpg
i.imgur.com/PufiVBW.jpg
i.imgur.com/5pItYYX.jpg

Nobraucu vasaru, viss bija baigi forši, motors izturēja. Jelgavnieki teica, ka labi uzbūvēts, viss baigi super. Pirmais un vienīgais supercharged civic LV. Rudenī noliku ziemas miegā un domāju ko darīt tālāk, palika mazliet par īsu jaudas ziņā. Domāju turbo jataisa un japūš vairāk, bet pirms sāku kaut ko vākt priekš turbo, zvana telefons un izskan piedāvajums kas visu maina. Piedāva man iegādāties Liepājas pusē ļoti zināmu Civic coupe. Bez lielas domāšanas piekritu un pēc pāris dienām mašīna pie manis.
i.imgur.com/PVMsjCl.jpg

Pēc daudz negulētām naktīm nonācu pie slēdziena, ka taisīsu tālāk kupeju. Zilais civic turpinās dzīvi rallija dopos, līdz ar to celsies iekšā apmēram 200hp motors, tā ka jaudas ziņā turpina iet uz augšu.
Kupeja būs tādā pat krāsā ar šādiem tādiem uzlabojumiem motoram (B16). Kompresora setups pārdots citam entuziastam, kurš mēģinās viņu uzlikt 4wd civic :) Pats turpināšu ar jaudīgu atmosfēru(ap 190hp)
Ļoti ceru visu sadarīt uz jūniju, bet nu laiks rādīs :)

i.imgur.com/LzKoxNm.jpg
i.imgur.com/T1mdc8f.jpg
i.imgur.com/z7QvKrG.jpg

Turpinājums sekos, kad būšu nedaudz pavirzījies uz priekšu ar šiem abiem projektiem :)
 
Corey
Prieks redzēt,ka kāds padomā ārpus rāmjiem super
Neturi sveci zem pūra, cik tad pūš?
 
Edman
Corey rakstīja:

Prieks redzēt,ka kāds padomā ārpus rāmjiem super
Neturi sveci zem pūra, cik tad pūš?


Pūtiens bija visu laiku un max bija 0.6bar pie 5-6k rpm
 
Pārlēkt uz forumu: